Rezerwacje

Do góry  Wstecz  Dalej

uwaga

Wygląd i zawartość ekranów zależy od konfiguracji systemu i może różnić się od tych prezentowanych w dokumentacji.

Funkcjonalność Rezerwacje (dostępna po wybraniu opcji Rezerwacje) umożliwia rezerwację terminu udzielania usługi medycznej, zmianę tego terminu, anulowanie rezerwacji oraz podgląd liczby rezerwacji pacjenta. W oknie istnieje też możliwość uruchomienia ankiety samooceny.

MPI_rezerwacje_puste_5_60_4

Użytkownik ma możliwość wyszukania rezerwacji według:

statusu rezerwacji (Zaplanowane, Zarejestrowane, Zrealizowane oraz Anulowane),

zakresu dat rezerwacji terminu,

wybranego pacjenta (również dzieci i podopiecznych). Opcja Dowolny pacjent umożliwia prezentowanie wszystkich rezerwacji.

MPI_rezerwacje_kryteria_5_60_4

Wszystkie rezerwacje pacjenta (prezentowane z prawej strony okna) zawierają informację o dacie i godzinie realizacji, statusie rezerwacji, rodzaju usługi medycznej, miejscu realizacji usługi oraz dane lekarza prowadzącego czy personelu wykonującego usługę.

MPI_rezerwacje_usluga_5_60_4

Jeżeli rezerwacja terminu dotyczy usługi komercyjnej, to w szczegółach wizyty prezentowana jest cena usługi oraz informacja, czy płatność ma być zrealizowana przed, czy po wykonaniu usługi.

MPI_rezerwacje_komercyjna_5_60_4

Przycisk Anuluj rezerwację umożliwia anulowanie zarezerwowanego terminu. Po użyciu przycisku należy potwierdzić czynność anulowania utworzonej rezerwacji (status rezerwacji zostanie zmieniony na Anulowana).

Po wybraniu przycisku Pokaż szczegóły system wyświetli dodatkowe informacje dotyczące rezerwowanej usługi medycznej oraz przyciski:

e–Ankieta – przycisk pojawia się jeżeli usługa ma podpięty kwestionariusz (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: e–Ankieta),

Skierowanie – przycisk umożliwia edycję danych skierowania (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: Skierowanie),

Dodaj załącznik (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: e–Załączniki),

Potwierdzenie (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: Potwierdzenie).

MPI_rezerwacje_szczegoly_5_60_4

Za pomocą przycisku Zmień termin istnieje możliwość zmiany terminu (w zakresie dnia i godziny) rezerwacji usługi przez pacjenta.

uwaga

Nie ma możliwości anulowania oraz zmiany terminu wizyty o statusie Zarejestrowana, czyli takiej która została wcześniej zarezerwowana i oczekuje na realizację (została przyjęta w rejestracji).

Zmiana terminu wizyty jest również niemożliwa w przypadku usług komercyjnych.